неділя, 4 січня 2015 р.

Преамбула

Чи хотілось Вам хоч колись відпустити кермо надскладної машини під назвою "моє життя" і покотитись к бісу далеко, щоб і не знати куди, як і власне чому котишся? Ви відповіли собі подумки, але я вмію вангувати і напевне скажу, - так, Вам цього хотілось.
А чи хотілось Вам зібрати до купи друзки глечика (це знову метафора про життя), склеїти їх силіконовим клеєм, чи зшити розірване шовковою ниткою, порозставляти крапки на І, порозкладати все по полицях? Мені - хотілось. Чим власне я і намірена зайнятись у 2015 - розкладати по полицях.



Про блог.
Я люблю читати. Але не надто вмію абсорбувати ідеї, запропоновані автором, так, як би нам (автору і мені) цього хотілось. Тому, я створюю книжкові полиці нового року, де до кожної книги зможу приколоти маленьку рефлексію. Це в свою чергу:
  •  дасть можливість краще проникнутись ідеями, і, головне, не забувати, що цю книгу я уже виявляється читала;
  • впорядковувати - це завжди супершоколадно;
  • жанри і тематика книг, які потрапляють мені в руки, дійсно широка, тому, якщо хтось колись ненароком загляне сюди, зможе знайти (я надіюсь) для себе щось-цікаве-та-корисне.

Немає коментарів:

Дописати коментар